Nrkaa will never ... Steadfast Kajebal ... Liberals always and forever . . . I'm free



أخر خبر


أختر ما تحب أن تسمع

انا مبخفش منك انت واللى يتشددلك

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

تفتكروا انى ممكن اخاف علشان انا بدون

؟؟
هوا احنا مش فى دولة ديمقراطية ولا انا بيتهيألى

هوا انا المفروض اخاف يعنى ولا اية ؟؟؟؟

ولو حخاف المفرود اخاف لية
؟؟؟

مش اللى بيخاف بيخاف علشان بيعمل حاجة غلط ولا انا بهيس

تفتكروا انا اة السبب اللى ممكن يوقفنى على التدوين ؟؟؟

السجن التعزيب
الاهانه
الشتيمة
يمى يمى يمى
احب اقول حاجة وبكل صراحة

طول ما انا ماشى صح ميهمنيش اى حد
واحب اقول رسالة لكل ظابط امن دولة او اى ضابط دحكوا علية
انا عمرى محقف عن التدوين علشان انا
صح
ولا اية
احب اقول حاجة
انتم عيزنى ابقى اية

؟؟

أشرب حشيش
واتفرج على سيكس
ولا عيزنى
ارضيكم ووفأكم على اللى انتم بتعملوا
؟؟؟؟

لأ

فى مصر لسة ناس مبتخفش
فمصر شباب بيضحوا
بوقتهم
بملهم
بدمهم
بلقمة عيشهم

فى مصر شبااااااب
مش منفقيين
رجالة


عارف يعنى اة ؟؟

اراهن انك متعرفش يعنى اة رجاله !!!!؟؟؟

ولا انتا مبتشفش نفسك فى المرايا
فى مصر ناس
وهبه نفسها لله مش لخلق

/////////////////////// انا مدون مبخفشي ////////////////////


رغم دة كلوة احب اقولك
علشان بحبك وبحب مصر لازم اعمل كدة
وكنت اتمنى انك تكون من الغيوريين على
دينهم .. اهلهم .. اولادهم

ليست هناك تعليقات: